Lilka
Mrs. Cullen
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wiesz, gdzie mnie szukać?
|
Wysłany: Pon 20:04, 07 Lip 2008 Temat postu: Regulamin serii |
|
|
REGULAMIN ZGŁOSZEŃ
01. Zgłoszenia przyjmujemy w odpowiednim temacie.
02. W zgłoszeniu musi znajdować się imię i nazwisko postaci, jej wiek, personalia aktora/aktorki, krótki opis charakteru postaci, swój wiek, próbkę twórczości oraz koniecznie działający adres e-mail i numer gg.
03. Jeśli uznamy, że dana osoba nie jest odpowiednia do pisania w seri, możemy odmówić jej przyjęcia. Proszę nie mieć o to do nas pretensji.
DOSTAŁEŚ SIĘ?
01. Masz tydzień na utworzenie bloga. W razie problemów z grafiką - zwróć się na forum w odpowiednim temacie.
02. W ciągu pięciu dni od zgłoszenia napisz opis swojego bohatera. Musimy zapoznać się ze swoimi postaciami.
03. Zaproszenie do wspólnego blogowania otrzymasz w najbliższym czasie.
JESTEŚ I DOBRZE SIĘ TRZYMASZ
01. Dodajesz notki nie mniej niż raz w miesiącu. Gdy tego nie zrobisz, otrzymasz ostrzeżenia. Po trzech zostaniesz wyrzucony z serii.
02. Udzielasz się na forum, tak często jak możesz.
03. Ustalasz fabułę z innymi autorami.
04. Powiadamiasz o nowych notkach na blogu głównym.
05. Komentujesz notki innych.
UPOMNIENIA
01. PIERWSZE UPOMNIENIE
- Autor nie napisze notki w ciągu miesiąca
- Autor nie będzie komentował notek innych autorów
02. DRUGIE UPOMNIENIE
- Otrzymuje się jeśli 2 tyg. po dodaniu I upomnienia nie pojawi się notka, oraz jeśli autor nie pojawia się na forum.
03. TRZECIE UPOMNIENIE
- Dostaje się po kolejnym tygodniu "nic nie robienia". Równa się ono z wyrzuceniem z serii. [Do czego mamy nadzieje nigdy nie dojdzie.]
REGULAMIN FORUM
01. Zaraz po zgłoszeniu się do serii, rejestrujemy się na forum.
02. Udzielmy się w ważnych tematach, czytamy regulamin i ogłoszenia.
03. Wszystkie prośby, uwagi i skargi piszemy w temacie XXX
04. Ważniejsze sprawy i problemy zgłaszamy bezpośrednio do adminów.
05. Piszemy poprawną polszczyzną.
06. Nie offtopujemy. Zbytnie zejścia z tematów mogą zostać "nagrodzone" ostrzeżeniami. Moderatorzy mają obowiązek najpierw zielonym kolorem przypomnieć użytkownikowi o tym punkcie regulaminu.
07. Nie obrażamy innych użytkowników.
08. Moderatorzy dbają o porządek i ład na forum
USPRAWIEDLIWIENIA
01. Choroba
02. Brak jakiegokolwiek dostępu do komputera
03. Tymczasowy brak internetu
04. Wyjazdy
05. Problemy osobiste
06. Kłopoty w szkole, złe oceny, pogorszenie wyników w nauce itd.
O takich sprawach powinno się poinformować adminki. Nie można jednak cały czas się nimi posługiwać.
ODEJŚCIE
01. Zastanów się czy jest to konieczne, czy nie możesz np. zrobić tylko przerwy [nie za długiej] w pisaniu.
02. Czy nie można było tego przewidzieć wcześniej?
03. Miło by było gdybyś znalazł kogoś kto będzie kontynuował Twoją historię.
04. Jeśli nie znajdziesz takowej osoby, zakończ swoje opowiadanie z sensem.
05. Prosimy, abyś odszedł w dobrym stylu i nie blokował na gg wszystkich autorów bo jest to niepotrzebne.
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany regulaminu.
Szanuj admina swojego, bo możesz mieć gorszego.
Wszelkie skargi, zażalenia, prośby i usprawiedliwienia przyjmują adminki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|